Poprzedni regulamin

  1. Sklep FIFAPoints.pl  zajmuje się sprzedażą kluczy, kart, kodów, prepaidów. Właścicielem sklepu jest firma Marketing & E-Commerce Specialists LTD Adres: Irakli Abashidze Str. N34, Commercial space Na-3, entrance 1, Floor 1, block I, Vake District, 0179 Tbilisi, Georgia. Numer rejestrowy spółki: 405369667.
  2. Zakup dokonywany w sklepie FIFAPoints.pl jest umową kupna – sprzedaży i zobowiązuje obie strony do wywiązania się z niej. Zobowiązuje Klienta do uiszczenia opłaty za zakupione przedmioty, a sprzedawcę do dostarczenia zakupionego produktu.
  3. Rejestrując się w serwisie akceptują Państwo regulamin sklepu i wyrażają zgodę na otrzymywanie informacji marketingowych naszego sklepu takich jak  nowości, zmiany w ofercie lub inne ogłoszenia.
  4. Podstawą uznania reklamacji zakupionego produktu jest przestrzeganie zasad udzielanej gwarancji na dany produkt.
  5. Płatności w sklepie FIFAPoints.pl obsługuje Przelewy24.pl  (Szczegółowy regulamin dostawcy Usług i Serwisów SMS firmy Przelewy24 jest dostępny pod adresem: http://www.przelewy24.pl/regulamin.htm).
  6. Zakupione przedmioty wysyłane są zgodnie z informacją umieszczoną na stronie z opisem produktu, nie wcześniej jednak niż po zaksięgowaniu wpłaty w systemie płatności internetowych Przelewy24.pl. W przypadku błędu wysyłki, ręczne przesłanie kodu zostanie zrealizowane w przeciągu 24 godzin od daty wystąpienia błędu.
  7. FIFAPoints.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w księgowaniu wpłat wynikłe z winy banków pośredniczących lub innych zewnętrznych przyczyn od sklepu niezależnych.
  8. Na wszystkie produkty sprzedawane w sklepie FIFAPoints.pl udzielamy gwarancji zgodnie z obowiązującym prawem (12 miesięcy gwarancji dla firm i 24 miesiące dla klientów indywidualnych).
  9. FIFAPoints.pl działa 24 godziny/dobę, 7 dni w tygodniu. Kontakt z obsługą jest możliwy również całodobowo (poprzez e-mail). Na wszystkie wiadomości email odpisujemy maksymalnie w ciągu 24 godzin. W razie braku odpowiedzi w tym czasie prosimy o kontakt poprzez komunikator na profilu Facebook.
  10. Aby dokonać zakupu w sklepie FIFAPoints.pl musisz mieć ukończone 18 lat. W przeciwnym wypadku wymagana jest zgoda opiekuna.
  11. FIFAPoints.pl zastrzega sobie prawo do modyfikacji, zawieszenia lub zakończenia świadczenia usługi, z jakiegokolwiek powodu, bez uprzedzenia.
  12. Użytkownik zgadza się na to, że FIFAPoints.pl nie ponosi odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody bezpośrednie, pośrednie, przypadkowe, lub odszkodowania za utratę zysków, wartości firmy lub innych wartości strat wynikających z korzystania.
  13. W żadnym wypadku FIFAPoints.pl lub nikt z naszych dostawców nie ponosi odpowiedzialności za utratę zysków lub za jakakolwiek specjalną, nieprzewidzianą szkodę z naszej strony, usługi lub niniejszej umowy. Zgadzasz się na zabezpieczenie oraz utrzymasz z dala od wszelkich roszczeń oraz uzasadnionych honorariów prawniczych naszych członków zarządu, dyrektorów, agentów i pracowników, wynikających ze szkód popełnionych przez osoby trzecie.
  14. Sklep FIFAPoints.pl nie ponosi odpowiedzialności za opóźnienia w przypisaniu kodów do konta wynikające z niewłaściwego (innego niż w instrukcji) wpisania kodu.
  15. Użytkownik zobowiązuje się nie zmieniać, modyfikować, powielać, kopiować, sprzedawać, odsprzedawać lub wykorzystywać jakichkolwiek części serwisu, korzystania z usług lub też dostępu do serwisu bez  zgody FIFAPoints.pl.
  16. Wszystkie znaki towarowe, znaki usługowe, nazwy handlowe, logo i ikony na naszej stronie są zarówno zastrzeżonymi elementami FIFAPoints.pl oraz innych podmiotów. Korzystanie ze znaków zamieszczonych na naszej stronie jest ściśle zabronione.
  17. Jeżeli nie zaznaczono inaczej w opisie produktu, kody pochodzą z polskiej dystrybucji i mogą być wykorzystane jedynie na kontach Origin, PSN i Xbox Live założonych na region “polski”.

Złożenie zamówienia powoduje akceptację regulaminu oraz wszystkich postanowień.

REKLAMACJE I ZWROTY

– Za wszystkie niedostarczone zamówienia można otrzymać pełen zwrot poniesionych koszów (metoda płatności warunkuje sposób zwrotu wpłaty). Dyspozycja zwrotu zostanie wykonana do 24 godzin od zgłoszenia. UWAGA! Płatność PaySafeCard nie podlega zwrotom gotówkowym (również nie wysyłamy kart PaySafeCard). W przypadku wycofania takiej transakcji do konta klienta zostanie przyznana równowartość zakupu (bez prowizji operatora) w punktach partnerskich.

– Po zrealizowaniu zamówienia i zużyciu kodu aktywacyjnego przez klienta nie ma możliwości jego zwrotu (klucze wykorzystane przez klientów nie podlegają reklamacji / dotyczy to np. takich powodów jak za niskie parametry komputera uniemożliwiające poprawne działanie gry).

– Jeżeli dostarczony produkt nie działa prawidłowo (tj. nie można go aktywować), reklamację należy zgłosić na adres email: info[małpa]FIFAPoints.pl maksymalnie do 30 dni od momentu otrzymania kodu. Produkt ten zostanie wymieniony lub dokonany zostanie pełny zwrot kosztów. Prosimy o przesłanie screenów biblioteki klienta gry oraz komunikatu błędu pojawiającego się w trakcie instalacji/aktywacji.

– Kody cyfrowe ze względu na “krótką żywotność” nie podlegają zwrotom. Klient, który zaakceptuje niniejszy regulamin oraz dokona zakupu rezygnuje z prawa odstąpienia od umowy zawartej poza lokalem. Wyłącznie na indywidualną prośbę klienta rozważymy realizację zwrotu płatności. Wtedy czas realizacji zwrotu (ze względu na specyfikę produktu) jest ustalany indywidualnie.

– Poprawnie zrealizowany kod (aktywowany zgodnie z instrukcją dołączoną do kodu) przypisuje FIFA Points do konta w przeciągu maksymalnie 72 godzin od czasu aktywacji. Jeżeli w tym czasie FIFA Points nie zostaną przypisane do konta, należy zgłosić reklamację na adres email: info[małpa]FIFAPoints.pl. W tym przypadku czas rozstrzygnięcia reklamacji wynosi 7 dni roboczych. Kod ten zostanie wymieniony lub dokonany zostanie pełny zwrot kosztów.

POLITYKA PRYWATNOŚCI

Szczegółowe informacje na temat polityki prywatności znajdziesz na stornie: Polityka Prywatności

* KONTAKT Z KLIENTEM

Po dokonaniu transakcji zakupu otrzymasz od nas emaile dotyczące Twojego zamówienia. Możemy również kontaktować się z Tobą w innych sprawach dotyczących Twojego zamówienia.

Jeżeli zapisałeś się na nasz Newsletter, lub w inny sposób wyraziłeś zgodę na jego otrzymywanie, będziesz od nas otrzymywać drogą emailową nasz Newsletter.

* ZMIANA DANYCH

Użytkownik ma możliwość zmiany hasła oraz wykasowania swojego konta z systemu. Wszystko to można wykonać logując się do swojego panelu klienta. Danych użytych do transakcji zakupu nie można zmienić, ani usunąć, gdyż są one częścią rachunku lub faktury. Danych zbieranych automatycznie nie da się zmienić lub usunąć.

* COOKIES

Szczegółowe informacje na temat cookies znajdziesz na stronie: Polityka Cookies

* KONTAKT

Kontakt z klientem odbywa się poprzez email lub za pośrednictwem komunikatora FB.